Pagina's

zaterdag 31 mei 2014

benefit gimme brow wenkbrauwgel


Door Irene
Ik vind persoonlijk wenkbrauwen heel erg belangrijk. Als je wenkbrauwen er niet goed uit ziet is je hele gezicht in eens een heel stuk minder mooi! Dus investeer ik graag in goede make-up voor mijn wenkbrauwen, ik wil natuurlijk niet dat mijn wenkbrauwen er slecht uitzien omdat de make-up niet zijn werk doet! En natuurlijk licht het ook hoe je jouw wenkbrauwen onderhoudt, maar make-up helpt vaak toch om het iets mooier te maken. Vandaar dat ik vandaag ook de gimme brow wenkbrauwgel van Benefit revieuw! benieuwd? Lees dan snel veder!




Het is een heel klein flesje met een nog veel kleiner borsteltje waarmee je door je wenkbrauwen gaat. Ik heb gekozen voor de donkerste kleur van de twee kleuren omdat de ander veel te licht was voor mijn wenkbrauwen. De andere kleur is een beetje taupe-kleurig en deze is bijna chocolade bruin, eigenlijk nog donkerder! deze kleur past opzich wel goed bij mijn wenkbrauwen,de kleur had misschien een tikkeltje lichter gekund.























Bij de linker foto zie je mijn wenkbrauw zonder iets er op. Er zitten wat gaten in en het ziet er redelijk dof uit. ik heb hier mijn wenkbrauwen wel in vorm gekamd.

Bij de rechter foto is gimme brow aangebracht zonder poeder of wat dan ook er onder of op. Zoals je kunt zien geeft het een heel natuurlijk effect. De haren zitten echt muurvast, en dan ook niet een beetje!
Je kunt ook eerst poeder aanbrengen en daarna gimme brow, het is mooi, maar niet echt nodig. Je wenbrauwen zullen waarschijnlijk al genoeg aan gimme brow hebben tenzij je amper wenkbrauwen hebt. Dan raad ik je aan om eerst nog poeder te gebruiken.



Het formaat van het borsteltje maakt het heel makkelijk om precies door je wenkbrauwen te kammen en niet eens een béétje op de huid. De vorm is niet heel erg speciaal, hij loopt een heel klein beetje naar binnen maar de vorm lijkt heel erg recht, wat hij ook bijna is. Het is wel een handige vorm, niet heel afwisseld, zodat je het product gelijkmatig kan verdelen.





















Er zit 3 gram in de verpakking, wat een normale hoeveelheid is, Wat wel vreemd is omdat het zo klein is. Zoals je kunt zien is de  kleur medium/deep wat de donkerste kleur van de twee kleuren is. De andere kleur is taupe-achtig, hij heet light/medium. Deze is meer voor mensen met lichte wenkbrauwen, Zoals veel blondines hebben, alleen wij, puck en ik, niet. De swachtes die je ziet gaat ook echt niet zomaar van je hand, een heel goed teken dus, want de gel moet natuurlijk wel je wenkbrauwen in plaats houden.




ook komt er een klein blaadje bij, met 2 tips en een trucje. wij vinden het persoonlijk wel een leuk idee, maar het had niet perse gehoeven.


Tip 1
Maak kleine bewegingen om de wenkbrauw te defineren en de vorm vast te houden. Kam door om het te blenden en volume te maken.



Tip 2
Voor de meest natuurlijke look, begin bij de binnenste 'hoek' bij je wenkbrauw en beweeg naar buiten. Herhaal voor meer volume.

Tip 3
Voor meer wauw (hahah wat?!) draag het met high brow, het wenkbrauw lift pencil en they're real! mascara.




















ik ben echt bijna verliefd op dit product! Het brengt zo fijn aan, heeft een fijn formaat, heeft een mooie kleur, ziet er natuurlijk uit, moeten ik nog meer zeggen?! Ik raad dit product aan iedereen aan die haar wenkbrauwen wat wilt invullen en/of op hun plaats wilt houden. Misschien niet deze kleur voor iedereen, maar het product zeker wel! Als je redelijk lichte wenkbrauwen hebt kun je dus ook gewoon de andere kleur nemen en als je het nog met je eigen ogen wit zien vraag dan aan de werknemer van de winkel of zij/hij het wilt aanbrengen zodat je kunt zien hoe het er uitziet op je wenkbrauwen.

Gimme brow van benefit is in Nederland te koop bij de douglas.

En dit was het revieuw al weer! Hopelijk vond je het leuk en interessant en tot het volgende artikel!

Xx Irene 





1 opmerking: