Pagina's

zaterdag 20 september 2014

Revieuw | kikko eyelinerpen



Door Puck

Een tijdje geleden toen ik op vakantie in Italie was ben ik langs de Kiko geweest een van de make up winkels waar ik altijd wel even langs ga als ik in het buitenland ben. Dit keer kwam ik naar buiten met een paar nagellakjes in me bezit en natuurlijk niet te vergeten de eyelinerpen  die ik nu voor jullie ga revieuwen. benieuwd? lees dan snel veder.


ik heb deze eyeliner nu al een tijdje getest (ik heb hem sinds de zomer vakantie dus reken maar na) om te kijken of niet zo als bij veel andere eyeliner pennen na een week al uitgedroogd is (of het puntje van de pen) dit was bij deze niet het geval! Dat is in ieder geval al een plus punt.

De punt van de eyeliner is super dun, wat heel erg handig is, vooral wanneer je een wing maakt met je eyelinerpen. ook kan je daar door heel snel 's ochtends een dun lijntje zetten zonder bij hoeven te werken, super handig dus!

ook heb ik vaak als ik een eyelinerpen koop dat het niet echt zwart is hier bij heb je zelfs dat probleem niet hij is gewoon even zwart als gel en andere soorten eyeliner.

ook over de verpakking vind ik mooi klassiek om het zo maar te noemen ook heeft het een ingedeukt stukje zo dat je hem makkelijk kan vast houden.

zijn er ook nog min punten? ja, ik gebruik de eyeliner nu al een tijdje en merk wel dat hij iets dikkere lijntjes maakt maar op zich is dat niet anders dan andere eyeliner pennen voor deze prijs. een ander min punt is dat je hem in Nederland hem alleen kan krijgen als je hem besteld




conclusie:
ik ben over deze eyeliner pen zeer te spreken het is zeker verreweg de beste eyeliner pen die ik ooit getest heb alleen jammer dat hij niet zo makkelijk in Nederland te krijgen is.

Dit was het weer voor deze week ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week!

Xx- Puck, Pure












2 opmerkingen: